logo
+420 604 281 950
  • Moje služby
  • Pojmy a definice
  • Náplň práce dozoru
  • Certifikáty
  • Kontakt
  • ÚVOD
  • > Náplň práce dozoru

 

 

Standardní úkony stavebního a technického dozoru před a během výstavby:

·        předání staveniště zhotoviteli vč. zápisu do protokolu, dohlédnutí na zabezpečení staveniště

·        nastudování podkladů na realizaci stavby, s projektem, s obsahem smluv a s obsahem stavebního povolení

·        zřizování a vedení pravidelných kontrolních dnů za účelem informování o průběhu výstavby investorovi 1x týdně, dle požadavku při výstavbě

·        zajištění a účast na všech jednáních s dotčenými orgány ve správním řízení

·        zabezpečení souladu realizace stavby s odsouhlasenou projektovou dokumentací a podmínkami ve správních rozhodnutích

·        kontrola prováděných prací a dílčích protokolů, porovnání s odsouhlaseným rozpočtem, kontrola fakturace dle uzavřených smluv

·        kontrola dodržování dohod, termínů a podmínek dle sjednané smlouvy o dílo, podávání návrhů na uplatnění smluvních pokut vůči zhotoviteli stavby,

·        monitoring dodržování kvality prací, technologických postupů, technických předpisů a dodaných materiálů

·        kontrola prací a dodávek před fází zakrytí, nebo znepřístupnění

·        pravidelná kontrola stavebního deníku, provádění zápisů s vyjádřením ke kvalitě prováděných prací a dodaných materiálů. V případě zjištění nedostatků, vyzvání zhotovitele k provedení nápravy do určeného termínu, následně kontrola splnění požadavku st. dozoru,

·        vlastní návrhy řešení, které povedou ke snížení ceny stavby bez snížení technické kvality

·        účast na převzetí stavby od zhotovitele

·        zajištění nápravy drobných vad a nedodělků zjištěných při převzetí stavby a jejich kontrola

·        dohled na průběžné doplňování dokumentace dodavatelem, podle které se stavba realizuje a evidence dokumentace dokončených částí stavby – dokumentace skutečného provedení, kterou zajišťuje zhotovitel stavby na vlastní náklady – slouží jako podklad pro kolaudaci stavby

·        projednání dodatků a změn projektu, které nezvyšují náklady objektu, neprodlužují lhůtu výstavby a nezhoršují jeho parametry

·        o všech závažných okolnostech bez odkladu informovat investora

·        spolupráce s projektantem zabezpečujícího autorský dozor

·        spolupráce s projektantem a s dodavateli při provádění nebo navrhování opatření na odstranění případných závad projektu

·        dohlížení na provádění předepsaných a dohodnutých zkoušek materiálů, konstrukcí a prací, protokolů o jejich výsledku a následné doklady, které prokazují kvalitu prováděných prací a dodávek (certifikáty, atesty, protokoly atp.)

·        uplatňování námětů, směřující ke zhospodárnění budoucího provozu (užívání) dokončené stavby

·        kontrola postupu prací dle časového harmonogramu stavby a ustanoveními smluv a upozorňujeme dodavatele na nedodržení termínů včetně přípravy podkladů pro uplatnění majetkových sankcí

·        kontrola vyklizení staveniště zhotovitelem

·        telefonické a emailové konzultace s investorem a dodavatelem stavby, případně subdodavatelů

·        konzultační činnost před i při výstavbě

 

 

Úkony po dokončení výstavby:

·        účast na kolaudačním řízení

·        dohlížení nad plněním případných podmínek uvedených v kolaudačním rozhodnutí

·        spolupráce s projektantem a zhotovitelem při zpracování dokumentace skutečného provedení stavby pro kolaudaci

·        koordinace reklamací vad díla po dobu trvání záruční lhůty stanovené ve smlouvě o dílo, včetně kontroly jejich nápravy

·        další dle dohody



Lukáš Hajduch
Brloh 175
38206 Brloh
IČ 73521698
DIČ CZ7608071361

mobil: 604 281 950
E-mail:
info@hajduch-stavebni.cz

  • Lukáš Hajduch
    Brloh 175
    38206 Brloh
  • IČ: 73521698
    DIČ: CZ7608071361
    Mobil: 604 281 950
    E-mail: info@hajduch-stavebni.cz

Realizace INT